STUDIUM INNOWACYJNE - NOWE POMYSŁY NA PRODUKTY
Praca stosowana w sytuacji gdy Państwa potrzeby wykraczają poza
zamieszczone w niniejszym serwisie pomysły
produktów fizycznych lub cyfrowych. To indywidualne, ukierunkowane
na Państwa potrzeby opracowanie nowych pomysłów wyprzedzających aktualny stan branży
i konkurencji. W ramach pracy przygotowujemy zadeklarowaną liczbę
różnych pomysłów ustaloną po zapoznaniu się z tematem. Opracowania
pomysłów na nowe produkty jest zgodnie z indywidualnymi wymaganiami
Państwa firmy i dostosowane do wybranych wytycznych.
Oto kilka przykładów wytycznych na które mogą być wyprofilowane
pomysły na nowe produkty:
- dotychczasowa oferta firmy - nowe produkty mają ją rozwijać
- posiadany park maszynowy - nowe produkty mają być produkowane na
użytkowanych maszynach
- używana technologia - nowe produkty mają ją wykorzystywać - np.
linia do malowania proszkowego
- wykorzystywane surowce - nowe produkty mają być z nich produkowane
- produkowane odpady - nowe produkty mają być produkowane z odpadów
aktualnej produkcji
- materiały z recyklingu - nowe produkty mają być produkowane z
materiałów recyklingowych kupowanych lub
z własnego przerobu odpadów z aktualnej produkcji
- sytuacja rynkowa - dana sytuacja wymusza pewien typ produktów -
przestawienia produkcji, nowa branża
- sytuacja w branży - różnego rodzaju trendy - niskoemisyjność,
certyfikowane surowce odnawialne, ręczna praca
- planowane inwestycje w firmie - nowe produkty mają być produkowane
na nowych maszynach, urządzeniach
- inne ...
Studium Innowacyjne to narzędzie tworzenia przewag konkurencyjnych
na kolejne lata działalności Państwa firmy. To
interdyscyplinarna praca łącząca wiedzę biznesową, wnioski z analiz
branżowych, techniki kreowania pomysłów na nowe produkty oraz prace
projektowe. Zestawienie tak różnych dziedzin w jednej pracy pozwala
realizować zadane tematy w sposób niestandardowy, twórczy i
innowacyjny. Takie są też wypracowane pomysły zawarte w Pracy
pokazujące propozycje na zmiany, przebudowę i rozwój nowych
konkurencyjnych ofert, produktów i modeli działania Państwa firmy. Każdy
opracowany pomysł poza opisem swojej istoty i działaniem zawiera wskazania grup klientów i propozycje działań marketingowych
wprowadzających produkt na rynek. Każdy zaproponowany pomysł jest
możliwie dogłębnie przemyślany.
Ponad 25 letnie doświadczenie i obsługa firm z ponad 80 branż w
temacie opracowywania przewag konkurencyjnych pozwoliło nam
wypracować procedury, techniki i narzędzia do realizacji tak
niestandardowych zadań jakimi są pomysły na nowe produkty mające
potencjał sprzedażowy na rynkach krajowych i zagranicznych.
Studium Innowacyjne to:
- wyszukanie szans rynkowych,
- wykorzystanie posiadanych zasobów Państwa firmy do tworzenia
nowych produktów,
- tworzenie dla aktualnych klientów nowych wartości i jakości
oferty,
- organizowanie nowych ofert dla nowych grup klientów by rozwijać
się, uniezależnić od koniunktury w jednej
branży lub segmencie rynku,
- wskazania nowych grup klientów i założenia działań marketingowych
wprowadzających produkt na rynek.
- propozycje konkretnych innowacji produktowych, wzornictwa i
ergonomii.
- podwaliny i kierunki prac dla firmowych działów
badawczo-rozwojowych
STUDIUM INNOWACYJNE - NOWE KONCEPCJE MASZYN I URZĄDZEŃ
To wyspecjalizowane Studium Innowacyjne dla producentów maszyn
i urządzeń. Treść opracowania zawiera koncepcje nowych produktów ze
wskazaniem budowy, funkcji, zastosowanych technologii tworzących nowe
wartości i jakość na rynku w ramach aktualnej specjalizacji Państwa
firmy oraz z wskazaniem branż nowych jako nowych kierunków rozwoju. Wskazując
nowe propozycje produktów - nowych maszyn i urządzeń mamy na celu wzbogacenie Państwa
oferty o nowe argumenty przekonujące klientów do
współpracy oraz pełne wykorzystanie dotychczasowych zasobów wiedzy i
parku maszynowego.
|