|
|||||
|
|||||
BUDOWANIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH |
|||||
To strategie, plany, wnioski, sugestie, pomysły, alternatywne rozwiązania mają dwa cele - stworzyć przewagi konkurencyjne i obniżyć ryzyko podejmowanych decyzji biznesowych. Oto główne zastosowania prac doradczych:
|
|||||
PRACE DORADCZE |
|||||
STRATEGIA ROZWOJU FIRMYPraca dostarcza właścicielom i zarządom firm scenariusze rozwoju mając na uwadze realia rynkowe i potrzebę wieloletniego działania. Strategie budowane są wokół tworzenia wartości firmy, kreowanie wartości rynkowej dla klientów, stosowania innowacyjnych modeli działania i procesów, efektywności operacyjnej i organizacyjnej oraz wykorzystania standardów i innowacji w technologiach branżowych. Strategia dla już działających firm to nadanie nowych możliwości rozwoju i zmian oraz wykorzystanie ukrytych potencjałów i rezerw. Strategia Rozwoju dla nowych firm to nadanie im od samego początku wieloletnich wizji rozwoju uwzględniając ich codzienną pracę, etapowe inwestycje oraz działania ograniczające ryzyka biznesowe. |
|||||
STUDIUM INNOWACYJNE - TEMATYCZNETo narzędzie do opracowania pomysłów na rozwiązanie zadanego problemu biznesowego dotyczącego strategii, nowych kierunków rozwoju i inwestycji, nowych ofert i produktów. Opracowane Studium na zadany temat zawiera listę rozwiązań wyprzedzających aktualną sytuację rynkową pozwalając na budowanie przewagi konkurencyjnej, poprzez:
Studium
Innowacyjne wskazuje nowe szanse i potencjały rynkowe umocowując w nich nowe produkty które mogą przestawić na nowe tory rozwoju
aktualną Państwa działalność lub być planem na nowe biznesy i
dywersyfikacją zasobów finansowych. |
|||||
BADANIA KLIENTÓW, KONKURENCJI i BRANŻY
Realizacja badań ankietowych, telefonicznych, obserwacyjnych
konsumentów i klientów B2C i B2B. Na bazie wyników z ukierunkowanych tematycznie badań można przeprowadzić szczegółową lub szeroko zakrojoną optymalizację Państwa firmy. Głównym sposobem prac nad optymalizacją są wdrożenia rozpracowanych wniosków z badań. |
|||||
|
|||||
Prace mają na celu zbadanie,
zrozumienie, uszczegółowienie i optymalizację wybranych tematów przed ich ostatecznym
wdrożeniem do praktyki firmy - co masz zrobić w godzinę zrób w 15 minut
... To
przejście od ogółu do szczegółu pozwala na znaczne oszczędności i ograniczenie
ryzyka biznesowego. Często sygnały od klientów mają moc zmiany od prostych procedur pojedynczych czynności, po zmiany całych procesów a kończąc na nakreśleniu nowych modeli biznesowych niezbędnych do obsługi klientów na nowych poziomach jakości. |
|||||
Opisz
nam swój problem, trudności biznesowe, temat który sprawia kłopoty ... Wyślij e-mail ! |
|||||
|
|||||
|