|
|||||
|
|||||
PRACE DORADCZE |
|||||
To strategie, plany, wnioski, sugestie, pomysły, alternatywne rozwiązania mają dwa cele - stworzyć przewagi konkurencyjne i obniżyć ryzyko podejmowanych decyzji biznesowych. Oto główne zastosowania prac doradczych:
|
|||||
WYPRACOWANIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH |
|||||
STRATEGIA ROZWOJU FIRMYPraca dostarcza właścicielom i zarządom firm scenariusze rozwoju mając na uwadze realia rynkowe i potrzebę wieloletniego działania. Strategie budowane są wokół tworzenia wartości firmy, kreowanie wartości rynkowej dla klientów, stosowania innowacyjnych modeli działania i procesów, efektywności operacyjnej i organizacyjnej oraz wykorzystania standardów i innowacji w technologiach branżowych. Strategia dla już działających firm to nadanie nowych możliwości rozwoju i zmian oraz wykorzystanie ukrytych potencjałów i rezerw. Strategia Rozwoju dla nowych firm to nadanie im od samego początku wieloletnich wizji rozwoju uwzględniając ich codzienną pracę, etapowe inwestycje oraz działania ograniczające ryzyka biznesowe. |
|||||
STUDIUM INNOWACYJNE - TEMATYCZNE
To narzędzie do opracowania pomysłów na rozwiązanie zadanego
problemu biznesowego dotyczącego strategii, nowych kierunków rozwoju
i inwestycji, nowych ofert i produktów. Opracowane Studium na zadany
temat zawiera listę
rozwiązań wyprzedzających aktualną sytuację rynkową pozwalając na
budowanie przewagi konkurencyjnej, poprzez: Studium Innowacyjne wskazuje nowe szanse i potencjały rynkowe umocowując w nich nowe produkty które mogą przestawić na nowe tory rozwoju aktualną Państwa działalność lub być planem na nowe biznesy i dywersyfikacją zasobów finansowych. |
|||||
BADANIA KLIENTÓW, KONKURENCJI i BRANŻY
Realizacja badań ankietowych, telefonicznych, obserwacyjnych
konsumentów i klientów B2C i B2B. Na bazie wyników z ukierunkowanych tematycznie badań można przeprowadzić szczegółową lub szeroko zakrojoną optymalizację Państwa firmy. Głównym sposobem prac nad optymalizacją są wdrożenia rozpracowanych wniosków z badań. |
|||||
|
|||||
Prace mają na celu zbadanie, zrozumienie, uszczegółowienie i optymalizację wybranych tematów przed ich ostatecznym wdrożeniem do praktyki firmy - co masz zrobić w godzinę zrób w 15 minut ... To przejście od ogółu do szczegółu pozwala na znaczne oszczędności i ograniczenie ryzyka biznesowego.Często sygnały od klientów mają moc zmiany od prostych procedur pojedynczych czynności, po zmiany całych procesów a kończąc na nakreśleniu nowych modeli biznesowych niezbędnych do obsługi klientów na nowych poziomach jakości. |
|||||
Kontakt: biuro@inspiracjebiznesowe.pl |
|||||
|
|||||
|