|
|||||||
NAZWA FIRMY |
|||||||
To pierwszy rozpoznawalny sygnał o
firmie, puenta jej specjalizacji oraz główny materiał do zapamiętania przez otoczenie. Skuteczna nazwa to
wynik połączenia wiedzy językoznawczej i technik słowotwórczych a także
uwarunkowań i standardów branżowych w jakich działa Państwa firma. Główne
cechy dobrej nazwy to: krótka, zrozumiała, łatwa do wypowiedzenia, zapisania
i zapamiętania, dobrze kojarząca się znaczeniowo i brzmieniowo, nawiązująca
do specjalizacji Państwa firmy. Nazwa wzbogacona o elementy typograficzne
tworzy logotyp a o elementy graficzne tworzy znak
słowno-graficzny.
Przykłady różnych typów nazw:
Pierwszym etapem prac jest
analiza firmy, branży i konkurencji - kolejno planowane są prace twórcze, wybór typu nazwy oraz zastosowanie
technik kreacyjnych ustalane jest po. W ramach spójnych i konsekwentnych prac poza nazwami opracowujemy:
|
|||||||
Kontakt: biuro@inspiracjebiznesowe.pl, tel. 501-371-808 |
|||||||
|
|||||||
|