|
|||
|
|||
STRATEGIA MARKIBudowanie marki to proces wieloletni. W ramach strategii Państwa firmy pierwsze etapy działań mają na celu zdiagnozować sytuację. Diagnoza wizerunku firmy pozwala zaplanowanie dalszego rozwoju i wzrostu wartości wizerunku, marek i rozpoznawalności. Ważne jest by nie tracąc tego co firma już osiągnęła odważnie zawalczyć o wyższą świadomość i rozpoznawalność wśród klientów z nowym zoptymalizowanym wizerunkiem wspartym markami - firmową i towarowymi. Oto wybrane tematy zawarte w Strategii:
|
|||
OCHRONA MARKIOchrony marki i produktów markowych przed podrabianiem i nielegalnymi lub niepełnowartościowymi zamiennikami. To zestaw praktyk dla właścicieli marek dający możliwości zabezpieczenia i ochrony. Odpowiednio zaplanowane i przygotowane działania pozwalają zyskać dodatkowy efekt poza prewencyjnym i ochronnym - sam fakt dawania widocznych sygnałów dbania o markę buduje automatycznie wizerunek marki - fachowość, rzetelność. Każdy z nas chce lojalnie korzystać z marek których właściciele troszczą się o nie tym samym dając sygnał klientom, iż dbają o nich - o ich satysfakcję, zadowolenie, pozytywne kojarzenie. W praktyce rynkowej dla klientów stają się trudne do wykonania czynności prozaiczne jak rozpoznanie oryginalnych produktów. Rzecz niby trywialna mogąca jednak rzutować na wyniki finansowe firmy i dodatkowo niweczyć wysiłek włożony w dotychczasową pozycje i budowanie marki. Tym i wielu innym zagrożeniom chce przeciwdziałać nasza dostosowana do konkretnej firmy prac doradcza. Zawiera ona najnowsze praktyki mające na celu:
|
|||
REBRANDING MARKIZmiany na rynku, reorganizacje firm, zmiany zakresu specjalizacji, nowe oferty, fuzje i przejęcia to bodźce do zmian dotychczasowej identyfikacji firmy. To często jedyny środek by wewnątrz firmy i w jej otoczeniu dać czytelny sygnał zmian i nowej sytuacji biznesowej. Jeżeli zamiany są wynikiem dogłębnego zrozumienia dotychczasowej komunikacji firmy z otoczeniem ( inwentaryzacja ), jej nowych planów działania i standardów konkurencji to wynikiem rebrandingu będzie nadanie nowej oprawy dla nowego etapu w rozwoju Państwa działalności na następne kilka - kilkanaście lat. By wdrożenie zmian było szybkie i zrozumiałe należy wesprzeć działania projektowo-kreacyjne zadaniowym budżetem na produkcję nowych nośników identyfikacji firmy oraz akcję informacyjną dla otoczenia społecznego, biznesowego.
Uzupełnieniem działań rebrandingu są działania remodelingu polegające na
optymalizacji wnętrz pod kątem
ekspozycji oferty i ergonomii działań handlowo-magazynowych |
|||
BADANIA KLIENTÓW, KONKURENCJI I BRANŻY
Realizacja badań ankietowych, telefonicznych, obserwacyjnych. To
narzędzie diagnostyczne określające punkt wyjścia do szeregu działań
- wdrażanie nowych strategii marki, systemów identyfikacji,
rebrandingu itp. |
|||
Kontakt: biuro@inspiracjebiznesowe.pl, tel. 501-371-808 |
|||
|
|||
|