|
|||
|
|||
STRATEGIA PROMOCJI I PR
To
uporządkowanie
dotychczasowych działań i zaplanowanie nowych
w postaci Media Planu
i kalkulacji realizacji.
Praca zawiera opracowanie sposobu informowania otoczenia
firmy o jej istnieniu, ofercie, przewagach, innowacjach, ciekawych
zdarzeniach i działaniach. Ideą nadrzędną jest by każda forma
kontaktu firmy ukierunkowana była na otrzymanie sygnałów zwrotnych
dających szanse do dalszych kontaktów, spotkań, transakcji a także
jako źródło wiedzy o potrzebach Klientów. Całość działań
rozplanowana w czasie pozwala na kontrolę, modyfikację i ocenę skuteczności.
Strategia realizowana jest na 12 lub 24 miesiące. BADANIA KLIENTÓW, KONKURENCJI i BRANŻYBadania diagnozujące zastaną sytuację - nakierowane na analizę aktualnego stanu rozpoznawalności marki Państwa firmy, oferty, wizerunku ... wśród pracowników, klientów, konkurencji i otoczenia społecznego. Badania w trakcie i po wykonaniu etapu lub całości działań z wdrażanej Strategii Promocji oceniające zmiany w postrzeganiu Państwa firmy, jej oferty, marki i wizerunku. |
|||
Kontakt: biuro@inspiracjebiznesowe.pl, tel. 501-371-808 |
|||
|
|||
|