belka górna znak elektroniczny motyl napis Inspiracje Biznesowe

     

grafika strategia promocji yin i yang ramiona granatowe niebieskie

 

CYKLICZNY KONTAKT
Z KLIENTAMI FIRMY

BUDOWA I WZMOCNIENIE
MARKI FIRMY

MENU
 

STRATEGIA PROMOCJI I PR

To uporządkowanie dotychczasowych działań i zaplanowanie nowych w postaci Media Planu i kalkulacji realizacji. Praca zawiera opracowanie sposobu informowania otoczenia firmy o jej istnieniu, ofercie, przewagach, innowacjach, ciekawych zdarzeniach i działaniach. Ideą nadrzędną jest by każda forma kontaktu firmy ukierunkowana była na otrzymanie sygnałów zwrotnych dających szanse do dalszych kontaktów, spotkań, transakcji a także jako źródło wiedzy o potrzebach Klientów. Całość działań rozplanowana w czasie pozwala na kontrolę, modyfikację i ocenę skuteczności. Strategia realizowana jest na 12 lub 24 miesiące.

Strategia Promocji może być poszerzona o zaplanowanie działań Public Relations a także o plan działań w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem wyboru kanałów komunikacji i możliwości generowania ciekawych treści informacyjno - reklamowych.

 

BADANIA KLIENTÓW, KONKURENCJI i BRANŻY

Badania diagnozujące zastaną sytuację - nakierowane na analizę aktualnego stanu rozpoznawalności marki Państwa firmy, oferty, wizerunku ... wśród pracowników, klientów, konkurencji i otoczenia społecznego. Badania w trakcie i po wykonaniu etapu lub całości działań z wdrażanej Strategii Promocji oceniające zmiany w postrzeganiu Państwa firmy, jej oferty, marki i wizerunku.

 

Kontakt: biuro@inspiracjebiznesowe.pl, tel. 501-371-808


 

POWRÓT DO GÓRY