-
systemy edukacyjne i informacyjne, e-lerningowe - szkolenia,
prezentery komputerowe, branżowe bazy wiedzy w sieci, cykle materiałów drukowanych, postery edukacyjne i ofertowe,
systemy edukacji konsumentów, objazdowe show roomy
-
strategie promocji z oryginalnymi działaniami promocyjnymi i PR w mediach tradycyjnych i
cyfrowych wynikaj±ce ze specyfiki branżowej firmy
-
systemy motywacyjne dla sieci dystrybutorów, przedstawicieli,
sprzedawców i ambasadorów firmy
-
strategie rozwoju firm na bazie franchisingu, venture capitals,
klastrów, start-upów, centrów technologicznych, PPP, platform
handlowych B2B i B2C
-
zestawy wniosków z badań
klientów na temat zmian w konstrukcji, montażu,
użytkowaniu produktów
-
optymalizacja prac montażowych, serwisowych, objazdów przegl±dowych,
usług dodatkowych dla producentów
-
zestawy optymalizacyjne dotycz±ce zarz±dzania kadrami, poprawy
warunków, motywacji, podnoszenia wydajności zapotrzebowania na narzędzia pracy
-
rozwijanie ofert firm
produkcyjnych o nowe oferty handlowe, usługowe,
tworzenie firmowych produktów na bazie specjalizacji firmy
-
programy partnerskie - wchodzenie w nowe branże ze specjalizacj±
produkcyjn± firmy
-
oceny organoleptyczne i rekomendacje co do składu, budowy, smaku i
dekoracji wyrobów spożywczych
-
systemy sprzedaży kooperacyjnej
-
konkurencyjne oferty handlowe i usługowe na nowe rynki na bazie
zadanych towarów - farby i lakiery, chemia techniczna i budowlana, wyroby z tworzyw, podzespoły i materiały
elektryczne, rusztowania budowlane, sprzęt komputerowy ...
-
optymalizacja działania, budowy, zasobów i usług serwisów internetowych
firm z różnych branż
-
optymalizacja powierzchni handlowych, nowe koncepty handlowe - ergonomia, ekspozycja ofert, nowości, ciekawostki, edukacja, punkty wzorcowe sieci - branża mat. budowlanych, dystrybucja odzieży,
mat. dekoracyjne, art. spożywcze, systemy zamocowań ...
-
strategie produkt - rynek - wprowadzanie nowych produktów na rynek - wyroby spożywcze, akcesoria komputerowe,
sprzęt fotograficzny, wyposażenie mieszkań produkty luksusowe i dla koneserów
-
rozwijanie ofert serwisowych
jako drugi dział sprzedaży
i jako narzędzie przejmowania klientów konkurencji
-
definiowanie i promocja ofert aliansów kooperacyjnych,
aliansów serwisowych i autorskich ofert serwisowych
-
zdefiniowanie pakietów ofertowych i procedur obsługi klientów - art.
elektryczne, systemy pomiarowe, wyroby spożywcze, usługi i materiały budowlane, wyposażenie wnętrz okucia budowlane, sprzęt AGD, dystrybucja obrabiarek cnc, akcesoria samochodowe, motocykle i quady, produkcja wyrobów dzianinowych, dystrybucja mebli, hotele, żywność dla niemowlaków, sprzęt komputerowy, instalacja systemów
alarmowych, serwis zapoznawczy
...
-
oferty meblowe podnosz±ce wygodę i ergonomię użytkowania wyposażenia
w domach
-
opracowanie kierunków nowych działalności gospodarczych na bazie
istniej±cych firm oraz ich produktów na krajowe i zagraniczne rynki
biznesowe
-
strategie rozwoju firm - kształtowanie oferty produkcyjnej,
usługowej i doradczej, dystrybucja krajowa i zagraniczna
-
opracowanie pomysłów na nowe produkty na zadane warunki
technologiczne i materiałowe
-
opracowania wzornicze w szeregu branżach podnosz±ce jako¶ść, konkurencyjnoś¶ć
i ergonomię produktów
-
rozwi±zania problemów społecznych, biznesowych i technicznych z ich
optymalizacj±
... i inne objęte
umowami o poufności informacji.
|